Krystian Sobczyk
08.07.2024
347
Krystian Sobczyk
08.07.2024
347
Świat jest coraz bardziej wymagającym miejscem do pracy, a efektywne zarządzanie czasem staje się kluczowym zadaniem. Na szczęście istnieją rozwiązania zaprojektowane w celu optymalizacji zarządzania czasem i zwiększenia produktywności. Te narzędzia do zarządzania czasem zapewniają szeroki zakres funkcji, od planowania i organizowania zadań po śledzenie postępów i współpracę zespołową.
Wśród narzędzi do zarządzania czasem dla pracowników i menedżerów wyróżnia się Scoro. Jedną z najciekawszych cech tego narzędzia jest to, że łączy ono zarządzanie czasem z zarządzaniem projektami i CRM, co usprawnia współpracę i ułatwia zarządzanie wszystkimi procesami biznesowymi w jednym miejscu.
Scoro pozwala również planować projekty i kompleksowo przydzielać zasoby. Pozwala ustalać realistyczne terminy, śledzić czas podlegający i niepodlegający rozliczeniu oraz generować faktury na podstawie przepracowanych godzin.
Możesz także prowadzić szczegółowy rejestr ukończonych zadań za pomocą raportów podzielonych według członków zespołu, klientów, projektów i działań. Oceniaj wydajność swojego zespołu, identyfikuj i naprawiaj problemy oraz optymalizuj czasochłonne działania. Platforma integruje się z wieloma aplikacjami, dzięki czemu można łatwo udostępniać informacje. Scoro ma tylko płatne plany, ale oferuje bezpłatne demo, aby poznać wszystkie jego funkcje.
Planuj, zarządzaj i monitoruj projekty dowolnej wielkości. Możesz uzyskać wizualizację projektów za pomocą wykresów Gantta i przypisywać zadania za pomocą jednego kliknięcia. Możesz także ustawić terminy i priorytety oraz dostosować harmonogram ProofHub, aby dokładnie wiedzieć, które zadania musisz wykonać.
Możesz pracować online z innymi pracownikami. ProofHub oferuje również funkcję wersjonowania plików: możesz przesłać wiele wersji dokumentu, śledzić zmiany i w razie potrzeby łatwo powrócić do poprzednich wersji. Możesz także udostępniać komentarze i sugestie w każdym dokumencie. Możesz skorzystać z bezpłatnej wersji próbnej, aby sprawdzić, czy pasuje ona do Twojej firmy wśród najpopularniejszych narzędzi do zarządzania czasem.
W przeciwieństwie do innych narzędzi do zarządzania czasem pracowników, Harvest koncentruje się na jednej czynności: ewidencji czasu pracy i rozliczeniach. Zasadniczo pozwala śledzić godziny przepracowane dla każdego klienta i generować faktury szybko i bezpośrednio. Rejestrowanie czasu pracy może odbywać się za pośrednictwem przeglądarki lub aplikacji na iPhone'a lub Androida.
Ponadto Harvest posiada wiele integracji z innymi rozwiązaniami do zarządzania projektami. Harvest udostępnia również raporty dotyczące czasu spędzonego przez każdego pracownika na każdym zadaniu, umożliwiając dokładne śledzenie działań. Oferuje darmowy plan dla dwóch projektów i płatny plan miesięczny, jeśli potrzebujesz więcej funkcji i funkcjonalności.
Podobnie jak inne narzędzia do zarządzania czasem, ActiveCollab ma wbudowany stoper, który można aktywować dla zadań i projektów. Wiedza o tym, nad czym pracowałeś i jak długo trwało każde zadanie, nigdy nie była łatwiejsza. Wszystkie rekordy czasu są podsumowywane w uporządkowany sposób w indywidualnych arkuszach pracowników i zespołów, a także w raportach. Rozliczane godziny są uwzględniane w budżecie projektu i bezpośrednio na liście płac pracowników. Ponadto można porównać obliczony czas z czasem zarejestrowanym.
Możesz tworzyć nieograniczoną liczbę projektów - idealna funkcja, jeśli zarządzasz kilkoma. Możesz łatwo zarządzać zadaniami, sprawdzać czas spędzony na każdym zadaniu i wykorzystanie zasobów. Możesz także zaprosić klientów biznesowych do projektu, aby scentralizować współpracę. Dostępna jest darmowa wersja dla 3 użytkowników i 1 GB przestrzeni dyskowej, a także płatny plan.
Toggl jest jednym z najpopularniejszych i najbardziej rozpowszechnionych narzędzi do zarządzania czasem ze względu na swoją praktyczność i łatwość użycia. Wystarczy pobrać wtyczkę do przeglądarki, utworzyć konto i już można zabrać się za śledzenie tego, co robimy w danym momencie. Być może z tego powodu Toggl jest jedną z najpopularniejszych aplikacji wśród freelancerów.
Platforma umożliwia tworzenie nieograniczonej liczby projektów, a także podprojektów. Możesz nawet generować tagi, aby dokładnie oznaczyć, jakie działania zostały zakończone dla każdego konkretnego klienta. Z drugiej strony, platforma integruje się z różnymi systemami zarządzania projektami. Uzyskaj dostęp do kompleksowych raportów, aby śledzić postępy swojego zespołu i podejmować decyzje. W zależności od potrzeb, może być używany za darmo lub z płatną subskrypcją.
Replicon wyróżnia się na tle innych narzędzi do zarządzania czasem, ponieważ jest skierowany do dużych organizacji, które chcą efektywniej zarządzać czasem swoich pracowników. Jego główną cechą wyróżniającą jest kompleksowy widok każdej minuty spędzonej w pracy. Zapewnia to pełny obraz produktywności firmy. Zdefiniuj stawkę godzinową dla każdego pracownika lub klienta, a platforma automatycznie wygeneruje faktury.
Aplikacji można również używać do tworzenia szacunków i budżetów projektów lub przeglądania jej analiz w celu poprawy produktywności. Platforma posiada interfejs użytkownika zoptymalizowany pod kątem telefonów, tabletów i komputerów oraz oferuje zaawansowane kontrole i przepływy pracy. Upraszcza to proces fakturowania. Oczywiście możesz dostosować ustawienia śledzenia w Replicon do potrzeb swojej firmy. Nie ma darmowego planu, ale dostępna jest 14-dniowa wersja próbna dla każdej z trzech płatnych subskrypcji.
Martwisz się o dokładne sprawdzenie, ile czasu poświęcono na każdy projekt, aby rozliczyć się z klientami? TimeCamp może być właśnie tym, czego szukasz. Kluczowe funkcje obejmują automatyczne śledzenie czasu podlegającego i niepodlegającego rozliczeniu, zintegrowaną bramkę płatności, rozliczanie w dolarach lub w oparciu o czas oraz różnorodne raporty. Jedną z najbardziej interesujących funkcji jest obliczanie przychodów na podstawie przepracowanego czasu. Zapewnia to bardziej kompletny i dokładny obraz kosztów i zysków projektu.
Sprawdzanie czasu pracy pracowników za pomocą szczegółowych kart czasu pracy lub widoku graficznego przypominającego kalendarz. Dokładne szacowanie zasobów i monitorowanie wydajności zespołu. Analizuj raporty i integruj aplikację z innymi narzędziami, z których już korzysta Twoja firma. Dostosuj określone słowa kluczowe dla zadań i projektów, aby ułatwić ich ponowne wykorzystanie w różnych projektach. Dostępne są darmowe i płatne plany.
Nutcache to prawdziwie kompleksowe narzędzie do zarządzania projektami, które obejmuje funkcje zarządzania czasem i fakturowania. Zaprojektowany dla małych zespołów, które rozliczają klientów na podstawie poszczególnych projektów i chcą efektywniej planować swój czas. Śledzi wykorzystanie czasu i generuje faktury na podstawie zebranych danych. Zarządzanie wydatkami i łączenie ich z zadaniami i projektami.
Przypisywanie zadań i obowiązków w aplikacji. Każdy pracownik będzie mógł następnie wprowadzić czas spędzony na każdym zadaniu, które z kolei zostanie powiązane z projektem. Te wpisy czasu mogą być wysyłane do zatwierdzenia i potwierdzane po sprawdzeniu przez kierownika projektu. Każdy projekt może być również budżetowany i dostosowywany, aby zapewnić, że limity budżetowe nie zostaną przekroczone. Wyświetlanie indywidualnych i grupowych raportów produktywności. Nutcache jest dostępny tylko z planami płatności.
Teamwork to ostatnie z narzędzi do zarządzania czasem w naszej ofercie. Zaprojektowany specjalnie do pracy zespołowej, pomaga uzyskać pełny przegląd wszystkich projektów, zespołów, klientów i freelancerów w jednym miejscu. Zorganizuj swój dzień za pomocą Timesheets i użyj zegara czasu, aby śledzić czas spędzony na każdym zadaniu. Dodaj etykiety lub opisy do każdego wpisu, w tym informację, czy powinien on zostać uwzględniony na fakturze.
Aplikacja Teamwork udostępnia raporty umożliwiające analizę wydajności zespołu i pracowników. Umożliwia współpracę w czasie rzeczywistym, ułatwiając codzienne prowadzenie każdego projektu. Platforma jest skalowalna i może być rozszerzona o inne funkcje interesujące dla firmy, takie jak CRM, choć oczywiście są one płatne osobno. Dostępny jest plan darmowy i kilka płatnych subskrypcji.