Krystian Sobczyk
26.12.2023
641
Krystian Sobczyk
26.12.2023
641
Viadeo, francuska sieć społecznościowa dla profesjonalistów, potwierdziła swoje pierwsze miejsce na francuskim rynku opinii o firmach z 6630301 opiniami na temat ponad 55000 firm. Jest to rekordowa liczba, która pozwoli sieci społecznościowej potwierdzić swoją legitymację i kontynuować rozwój na tym rynku.
W erze, w której wszystko można ocenić - hotele, restauracje, podróże itp. - i wszystko może być udostępniane, Viadeo postanowiło wykorzystać swoją społeczność liczącą 6 milionów członków we Francji, aby zebrać ponad 6 milionów recenzji pracodawców.
Celem Viadeo jest, aby każdy mógł zapoznać się z dostępnymi opiniami na temat firmy, w której chce pracować: atmosfery, zarządzania, przekazywanych wartości, polityki wynagrodzeń itp.
W tym celu Viadeo stworzyło siatkę ocen z około dwudziestoma kryteriami wyboru pracodawców. Certyfikowane recenzje dostępne na platformie mają jasną i wyraźną stronniczość: aby zostawić recenzję i/lub komentarz na temat firmy, użytkownik musi dla niej pracować lub nadal pracować zgodnie z informacjami podanymi w jego profilu.
Aby ułatwić korzystanie z tej platformy, istnieje aplikacja mobilna z funkcjami, które pozwalają użytkownikom publikować lub przeglądać recenzje w ciągu kilku sekund.
Wyniki Viadeo odzwierciedlają rosnący trend popytu na recenzje firm ze strony kandydatów do pracy. Według niedawnej ankiety przeprowadzonej przez Viadeo, 90% kandydatów korzysta z recenzji firm przy podejmowaniu decyzji o zatrudnieniu.
Trend ten jest napędzany przez kilka czynników, w tym:
Dzięki dużej społeczności i dokładnemu systemowi recenzji, Viadeo zajmuje silną pozycję lidera na rynku recenzji firm we Francji. Sieć społecznościowa nadal inwestuje w ten obszar, aby pozostać cennym źródłem informacji dla kandydatów do pracy.
Viadeo przygląda się również możliwościom biznesowym w innych krajach. Firma jest obecnie obecna w 17 krajach i planuje rozszerzyć swoją obecność w Europie i poza nią.
Viadeo jest jednym z wiodących graczy na rynku opinii o firmach we Francji. Sieć społecznościowa ma silną pozycję lidera i nadal inwestuje w ten obszar, aby pozostać cennym zasobem dla kandydatów do pracy.